Koop uw ticket online

Museumkaarthouders en bezoekers met een BankGiro Loterij VIP-KAART hoeven geen aanvullend ticket te kopen en kunnen direct doorlopen naar de kaartcontrole in de centrale hal. 

Informatie over het kopen van een online ticket

  1. Na betaling kunt u de tickets downloaden of de tickets in pdf-vorm naar uw emailadres laten verzenden. Het kan enkele minuten duren voor u de tickets per email ontvangt. Mocht u na enige tijd nog niks hebben ontvangen controleer dan of de betaling is afgeschreven en of de tickets niet per ongeluk in uw spamfilter terecht zijn gekomen.
  2. Print uw ticket(s) uit en neem deze mee naar het museum. Het is ook mogelijk om de barcode van uw e-ticket via uw smartphone te laten scannen. U hoeft niet meer in de rij te staan voor de kassa, u kunt direct doorlopen naar de kaartcontrole in de centrale hal van het museum.
  3. Neem uw eventuele kortingspas altijd mee, hier wordt om gevraagd wanneer u uw ticket laat scannen.

We wensen u een heel fijn bezoek! 

Storing ticket?

Bij storingen van onze ticketservice kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met het Ticketteam: telefoon 0252 220956 of email:  support@ticketteam.nl
Buiten kantooruren kunt u een email sturen naar support@ticketteam.nl

Vragen
Als u nog vragen heeft kunt u contact met ons opnemen: 070 3381111 of info@gemeentemuseum.nl